کد خبر: ۸۵۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۹۱
هافبک سابق ملوان به دلیل تصمیمات یکطرفه در این باشگاه حضور پررنگی در این تیم ندارد و به نظر می‌رسد خواهان ادامه همکاری با این تیم نباشد.

اختلاف دو پرسپولیسی در ملوان!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: هافبک سابق ملوان به دلیل تصمیمات یکطرفه در این باشگاه حضور پررنگی در این تیم ندارد و به نظر می‌رسد خواهان ادامه همکاری با این تیم نباشد.

مازیار زارع بعد از مشکلات مدیریتی که ملوان درگیر آن بود به همراه پژمان نوری به تیم محبوب خود بازگشت و در نهایت توانستند علیرغم مشکلاتی که پشت سر می‌گذاشتند، کمی سایه سقوط را از ملوان دور کنند.

 

اکنون اما به نظر می‌رسد یک حاشیه عجیب باعث کناره گیری مازیار زارع از ادامه همکاری با ملوان شود. زارع که در زمان حضورش در ملوان درخواست حضور جلال رافخایی، گلزن سابق ملوان را به عنوان دستیار در این تیم داده بود، با مخالفت مواجه شد و این همکاری شکل نگرفت. زارع در آن مقطع زیاد روی این خواسته خود پافشاری نکرد تا شرایط را برای تیم سخت نکند.

اما اکنون پژمان نوری با اضافه کردن بابک پورغلامی به عنوان عضو کادرفنی و بدون هماهنگی لازم یک شکاف بزرگ را شکل داد که باعث ناراحتی مازیار زارع نیز شد. اتفاقی که در آخرین دیدار برگزار شده باعث شد تا زارع تیم را در سفر به خوزستان و در جدال با استقلال خوزستان همراهی نکند.

هافبک سابق ملوان اکنون حضور کمرنگی در تمرینات این تیم دارد و به نظر می‌رسد قصد پایان همکاری با تیم محبوب خود را با توجه به شرایط کنونی را داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: