کد خبر: ۸۵۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۴۰۸
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مسائل و اختلافات فردی پیش آمده بین مادر و فرزند پسر در زنجان به قتل مادر منجر شد.

قتل در زنجان؛ اینبار توسط فرزند!سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، روز پنجشنبه افزود: در این حادثه تلخ و خونین که سه‌شنبه شب در آپارتمانی واقع در شهرک شهید رجایی شهر زنجان و هنگام دیدار مادر و فرزند اتفاق افتاد، جوان ۲۰ ساله در اقدامی نسنجیده، با ضربات چاقو و جسم سخت، جان مادر را گرفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، وی اظهار داشت: این جوان در تحقیقات و بازجویی های فنی و تخصصی پلیس آگاهی زنجان معترف شده است که به دلیل یک سری مسایل و اختلافات فردی و در شرایط روحی نامناسب، دست به این جنایت زده است.

رحمتی با تاکید براینکه این جوان قاتل در وهله نخست قصد و تصمیمی بر قتل مادر نداشته اما با قرار گرفتن در یک شرایط و موقعیت خاص و عدم تسلط بر خشم آنی، مرتکب قتل شده است، تصریح کرد: مقتول که بنا به دلایلی سالها پیش (حدود ۱۲ - ۱۳ سال قبل) از همسر اول خود جدا شده و اخیرا در تهران زندگی می‌کرد به منظور اجاره دادن آپارتمان متعلق به خود به شهر زنجان بازگشته بود.

وی اظهار داشت: اعضای خانواده و همسر فعلی که نسبت به غیبت مقتول، مشکوک شده بودند اقدام به پرس و جو برای پیدا کردن نامبرده می‌کنند که در نهایت به آپارتمان مراجعه و با پیکر بی جان و خونین این زن مواجه می‌شوند.

رحمتی افزود: پلیس آگاهی زنجان پس از اطلاع از موضوع برای یافتن سرنخ و کشف راز قتل، وارد عمل شد و در نهایت فرزند مقتول، جلب و به مقر پلیس آگاهی زنجان انتقال یافت و در بازجویی های پلیسی به قتل مادر اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: این جوان در روز عید فطر با ضربات چاقو و جسم سخت به ناحیه شکم، پشت و گیجگاه، مادرش را از پای درآورده و با روشن گذاشتن چراغ ها و بستن درب منزل، محل را ترک کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: