کد خبر: ۸۵۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۲۱۷
مشاور ارشد وزیر امور خارجه ایران مطرح کر؛
مشاور ارشد ظریف با اشاره به ورود نفت‌کش‌های ایرانی به ونزوئلا در توئیتر خود نوشت: این واقعه با تاکید برعدم مشروعیت تحریم یک‌جانبه، بار دیگر پس از بحران کرونا، زنگ پایان نظام تک‌قطبی را به صدا درآورد.

حضور نفت‌کش‌های ایران در دریای کارائیب؛ زنگ پایان نظام تک‌قطبیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مهدی سنائی مشاور ارشد وزیر امورخارجه ایران در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به ورود نفت‌کش‌های ایرانی به دریای کارائیب برای صادرات فرآوردهای نفتی ایران به ونزوئلا اظهار کرد: این واقعه با تاکید برعدم مشروعیت تحریم یک‌جانبه، بار دیگر پس از بحران کرونا، زنگ پایان نظام تک‌قطبی را به صدا درآورد.

وی در توییت خود نوشت: «‌ورود نفت‌کش‌های ایرانی به دریای کارائیب اتفاقی مهم مبتنی بر حقوق بین‌الملل و با ابعاد ‌جهانی است که در تاریخ به عنوان فصلی عمده در ابطال یکجانبه‌گرایی به جا می‌ماند. این واقعه با تاکید بر عدم مشروعیت تحریم یکجانبه، بار دیگر پس از بحران کرونا، زنگ پایان نظام تک‌قطبی را به صدا در آورد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: