کد خبر: ۸۴۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
تعداد بازدید: ۲۶۲
لس‌آنجلس تایمز:
لس‌آتجلس تایمز در گزارشی به تحریم‌های آمریکا علیه ایران پرداخت و نوشت: آمریکا و دولت ترامپ بارها اعلام کرده‌اند که دوست مردم ایران هستند حالا زمان آن رسیده که این ادعا را ثابت کرده و راه ارسال تجهیزات پزشکی را برای نجات مردم ایران فراهم کنند.

وقت آن رسیده که آمریکا ادعای دوستی با مردم ایران را اثبات کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، ایران در حال مقابله با شیوع کرونا است. تحریم‌ها مانعی برای مقابله با کرونا است. تحریم ایالات متحده فقط مانع فروش نفت ایران، به عنوان تنها منبع اصلی درآمد خارجی آن نمی‌شود، بلکه همچنین خرید مواد غذایی، دارو و تجهیزات پزشکی در بازار آزاد را برای ایران دشوار می‌کند - این همان چیزی است که هم اکنون تهران به آن نیاز دارد.

روی کاغد تحریم‌ها استثنائی برای کمک‌های بشردوستانه، به طور عمده مواد غذایی و کالاهای پزشکی قائل است. اما در حقیقت اینگونه نیست چراکه تحریم‌ها شرکت‌های خارجی را تحت تاثیر قرار داده است.

به نقل از لس‌آنجلس تایمز، ایران در شرایط فعلی به کمک‌های پزشکی نیاز دارد. آمریکا و دولت ترامپ بارها اعلام کرده‌اند که دوست مردم ایران هستند حالا زمان آن رسیده که این ادعا را ثابت کرده و راه ارسال تجهیزات پزشکی را برای نجات مردم ایران فراهم کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: