کد خبر: ۸۵۲۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۲۵۵
باشگاه بایرن مونیخ رسما تایید کرد که بند خرید ۱۲۰ میلیون یورویی فیلیپ کوتینیو را فعال نمی‌کند و در نتیجه این ستاره برزیلی به بارسلونا برخواهد گشت. به گزارش فانیگما ، به نقل از ورزش سه، نایب‌رئیس باشگاه بایرن مونیخ، کارل هاینتس رومینیگه اعلام کرد این باشگاه بند خرید موجود در قرارداد قرضی فیلیپ ...

رسمی: بایرن مونیخ بند خرید کوتینیو را فعال نکردباشگاه بایرن مونیخ رسما تایید کرد که بند خرید ۱۲۰ میلیون یورویی فیلیپ کوتینیو را فعال نمی‌کند و در نتیجه این ستاره برزیلی به بارسلونا برخواهد گشت.

به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه، نایب‌رئیس باشگاه بایرن مونیخ، کارل هاینتس رومینیگه اعلام کرد این باشگاه بند خرید موجود در قرارداد قرضی فیلیپ کوتینیو را فعال نخواهد کرد. رومینیگه گفت که این بند خرید موجود در قرارداد او حالا دیگر منقضی شده است.

 

 

کوتینیو تابستان گذشته با قراردادی قرضی به مدت یک فصل از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوست و در قرارداد او بند خریدی گنجانده شده بود که بایرن در پایان یک فصل می‌توانست او را با پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

 

رومینیگه همانطور که انتظار می‌رفت گفت بایرن تصمیم به خرید ستاره برزیلی ندارد ولی در ادامه خاطرنشان کرد که باشگاه هنوز تصمیمی درباره آینده او نگرفته است. رومینیگه در این باره به نشریه آلمانی اشپیگل گفت:” بند خرید کوتینیو منقضی شده و ما آن را فعال نکردیم. ما در آینده برای تیم‌ فصل آینده‌مان برنامه‌ریزی خواهیم کرد و باید ببینیم که آیا او در تیم ما نقشی خواهد داشت یا نه”.

 

کوتینیو در این فصل برای بایرن ۳۲ بازی انجام داده، ۹ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده. او که اخیرا ساق پایش را به تیغ جراحی سپرده دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد و معلوم نیست آیا پیش از شروع فصل آینده سلامت کاملش را بدست خواهد آورد یا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: