کد خبر: ۸۵۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
تعداد بازدید: ۲۰۲
اتحادیه عرب در ادعایی بی‌اساس ایران را به مداخله در امور کشورهای عربی متهم کرد.

بیانیه مضحک دبیرخانه اتحادیه عرب با طرح ادعای دخالت ایران در امور کشورهای عرب منطقهبه گزارش خبرداغ به نقل از القدس العربی، اتحادیه عرب در ادعایی بی‌اساس ایران را به مداخله در امور کشورهای عربی متهم کرد.

دبیرخانه این اتحادیه طی بیانیه‌ای که در وبسایت آن منتشر شده مدعی شد که این اتحادیه مصوبات صادرشده در اجلاس سران و نشست وزرا در خصوص محکومیت دخالت‌های ایران در امور کشورهای عرب، اعم از دخالت مستقیم یا از طریق نمایندگان را تایید می‌کند.

اتحادیه عرب مدعی شد که ایران با دخالت در امور کشورهای عربی ثبات و امنیت منطقه را برهم می‌زند.

در این بیانیه همچنین آمده است که «این موضع اتحادیه عرب به دلیل استمرار رفتارهای تحریک‌آمیز رسانه‌ای ایران اتخاذ شده است و آخرین مورد این رفتارها نیز نمایش پرچم‌ها و بنرهای گروه‌های مسلح مورد حمایت ایران در حضور رسانه‌ای یک مسئول عالی‌رتبه سپاه بود.»

این بیانیه همچنین تصریح کرد: «بر این اساس، روابط ایران با کشورهای عرب باید بر اساس احترام به قوانین بین‌المللی و رعایت اصول همسایگی باشد.»

ایلنا

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: