کد خبر: ۸۵۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
تعداد بازدید: ۲۹۷
آناتولی در گزارشی به انتقال نفت به ونزوئلا پرداخت و نوشت: پیش‌بینی می‌شود اولین نفتکش ایرانی در ۲۵ ماه مه به سواحل ونزوئلا برسد.

گزارش آناتولی از انتقال نفت به ونزوئلا توسط تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، آناتولی در گزارشی با اشاره به روابط اقتصادی و قانونی ایران و ونزوئلا نوشت: پنج فروند نفتکش ایرانی که دارای بنزین و سایر محصولات مشابه است، به سمت ونزوئلا، متحد تهران در حال حرکت است.

در ادامه این گزارش آمده است: بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده از سیستم شناسایی اتوماتیک کشتی، نفتکش‌ها در سفر طولانی به ونزوئلا از شهر ساحلی بندرعباس ایران در منطقه خلیج فارس حرکت کردند.

آناتولی پیش‌بینی کرد که اولین نفتکش ایرانی در ۲۵ ماه مه به سواحل ونزوئلا برسد.

نویسنده این مقاله با اشاره به اینکه محموله‌های سوخت به درخواست رئیس‌جمهور ونزوئلا، نیکلاس مادورو که کشورش با کمبود حاد بنزین در پالایشگاه‌های خود روبرو شده بود، ارسال شده است، یادآور شد: خطرهایی از جانب آمریکا برای نفتکش ایرانی وجود دارد و گزارش شده که ناوگان این کشور در آب‌های کارائیب مستقر شده است.

یک مقام ارشد در واشنگتن هفته گذشته در اظهاراتی مدعی شد که ایالات متحده در پاسخ به حمل و نقل سوخت ایران به ونزوئلا اقداماتی را در نظر دارد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: