کد خبر: ۸۵۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
تعداد بازدید: ۲۳۷
پیشکسوت فوتبال در سالروز قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفتم حرف‌های جالبی برزبان آورد.

ستاره پرسپولیسی: حضورم در استقلال به خاطر شخص پرویز مظلومی بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  جام نیـوز، فرزاد آشوبی پیشکسوت فوتبال، در خصوص اینکه امروز سالروز قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفتم می‌باشد اظهار داشت:

آن قهرمانی یک اتفاق خاص بود قهرمان شدن در بازی انتهایی لیگ خیلی لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است آن هم مقابل تیمی که همیشه خودش یک پای مدعیان قهرمانی است. به نظرم بازی فوق العاده جذابی بود و سال‌ها در ذهن هواداران پرسپولیس خواهد ماند.

 

وی درباره اینکه خیلی‌ها می‌گویند داور آنقدر وقت تلف شده در آن بازی گرفت تا پرسپولیس به گل برسد ادامه داد:

هر کسی می‌تواند یک نظری داشته باشد، اما اگر واقعیت را بخواهید هیچ تیمی در آن سال به اندازه پرسپولیس شایسته قهرمانی نبود.

 

فرزاد آشوبی در خصوص اینکه گفته می‌شود در آن تیم اختلاف‌نظر‌هایی وجود داشته افزود:

متاسفانه یک مقدار تفاوت نگاه‌ها در تیم باعث شد که اختلاف‌نظر‌هایی به وجود بیاید که همین سبب شد بعد از هفته‌ها حتی صد جدول را نیز از دست بدهیم به نظر من تیم ما حاشیه نداشت بلکه همان اختلاف‌نظر‌ها سبب ایجاد مشکل شده بود.

 

آشوبی درباره اینکه بالاخره چه کسی لب‌تاپ افشین قطبی را شکست خاطرنشان کرد:

شاید برایتان جالب باشد با گذشت این همه سال هنوز هم نمی‌دانم چه کسی این کار را انجام داد شاید این سوال شما باعث شود از هم تیمی‌های آن موقع پیگیر این موضوع شوم.

 

فرزاد آشوبی هافبک سابق پرسپولیس در خصوص اینکه در آن بازی در آ‌خرین لحظات بر سر یک ضربه کاشته جر و بحثی با محسن خلیلی داشته است بیان داشت:

جر و بحثی نبود در بین دو نیمه به عباس آقایی گفتم که خواب دیده‌ام یک ضربه ایستگاهی برای تیم به دست می‌آید که من آن را تبدیل به گل می‌کنم در آ‌ن صحنه هم توپ در جایی قرار داشت که باید یک چپ‌پا آن را می‌زد به خلیلی خوابم را توضیح دادم، اما وقتی کریم باقری دید داریم بحث می‌کنیم از من پیگیر موضوع شد و وقتی آن را فهمید به خلیلی گفت فرزاد ضربه ایستگاهی را بزند که خدا را شکر که در یک فعل و انفعال توپ تبدیل به گل شد.

 

آشوبی در خصوص اینکه چرا بعد از پرسپولیس به تیم رقیب پیوست گفت:

حضورم در استقلال به خاطر شخص پرویز مظلومی بود، زیرا هم در مس کرمان و هم در رقابت‌های غرب آسیا شاگرد ایشان بودم از من درخواست کرد که به استقلال بیایم و فکر می‌کنم در این تیم عملکرد خوبی نیز بر جای گذاشتم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: