کد خبر: ۸۵۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
تعداد بازدید: ۱۹۱
کواکبیان در تذکر شفاهی؛
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نمایندگان با هوشیاری اجازه تعلیق ورزش را در جریان طرح مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت ندادند.

مجلس با هوشیاری اجازه تعویق ورزش کشور را ندادبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۹ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: پاسخ آقای سامانی به آقای علی مطهری بدعتی جدید بود که باید بررسی شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در آستانه روز قدس خدا را شاکریم که طرح مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت تصویب شد، پیش نویس اولیه این طرح در دبیرخانه حمایت از انتفاضه فلسطین تهیه شده بود و باید در این جا از مرحوم شیخ الاسلام نیز یاد کنیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی در جریان طرح مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت به دنبال تعلیق ورزش بودند که مجلس با هوشیاری اجازه این کار را نداد، فراکسیون ورزش و وزیر ورزش و جوانان نیز در این اقدام نقش داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: