کد خبر: ۸۵۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
تعداد بازدید: ۲۵۸
نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: افزایش سرسام آور قیمت‌ها اجازه جهش تولید را نمی‌دهد، جهش تولید زمانی رخ می‌دهد که چرخ مالی در بین عموم مردم به حرکت درآید.

افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها اجازه جهش تولید را نمی‌دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، شهروز برزگر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: افزایش سرسام آور قیمت‌ها، اجازه جهش تولید را نمی دهد، جهش تولید زمانی رخ می دهد که چرخش مالی در بین عموم مردم و نیازهای اساسی مردم به حرکت درآید، گرانی عامل عمده تورم، بیکاری، رکود و اخراج نیروهایی است که امنیت شغلی مناسبی ندارند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت در زمان باقیمانده وضعیت جوانان را دریابد و از پتانسیل آن ها استفاده کند، ادامه داد: در چند روز اخیر قیمت نهاده های دامی و انواع سموم کشاورزی و باغی دو برابر شده، از وزارت جهاد کشاورزی می‌خواهم سریعا به این موضوع رسیدگی کند و اجازه ندهد کشاورزان و باغداران در زمان باقیمانده دولت از بین بروند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از زحمات آقای رحمانی نهایت سپاس فراوان را دارم و از دوستان و همشهریان حلالیت می طلبم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: