کد خبر: ۸۵۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
تعداد بازدید: ۱۹۶
بیزینس اینسایدر:
بیزینس اینسایدر به شیوع کرونا در ایران و برخی از کشورها پرداخت و نوشت: چین، آلمان، ایران، کره جنوبی، لبنان و عربستان سعودی با مبتلایان جدیدی مواجه‌اند در حالی که تصمیم به کاهش محدودیت‌ها داشتند.

کاهش محدودیت‌های کرونایی ممکن است در هفته‌های آینده عواقب خود را نشان دهدبه گزارش خبردغ به نقل از  ایلنا ، حداقل شش کشور هفته‌ها پس از کاهش آمار کرونا در آنها، با بالارفتن آمار مبتلایان مواجه شده‌اند و به نظر می‌رسد شاید لازم باشد برخی از محدودیت‌ها در آنها ادامه داشته باشد.

چین، آلمان، ایران، کره جنوبی، لبنان و عربستان سعودی با مبتلایان جدیدی مواجه‌اند در حالی که تصمیم به کاهش محدودیت‌ها داشتند.

شاید کاهش محدودیت‌ها از نظر پزشکی‌ و بهداشتی خطرناک باشد اما بسیاری از این شش کشور تحت فشار سیاسی یا اقتصادی برای بازگشایی قرار دارند.

دولت‌ها در سراسر جهان در حال کاهش محدودیت‌ها هستند.

اما حداقل شش کشور مجبورند مجدداً در هفته‌های اخیر محدودیت‌هایی را اعمال کنند‌، چرا که با افزایش عفونت.های جدید کرونایی مواجه.اند.

به نقل از بیزینس اینسایدر، کاهش محدودیت‌ها ممکن است در هفته‌های آینده عواقب خود را نشان دهد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: