کد خبر: ۸۵۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۳۳۰
ستاره سابق بایرن مونیخ، منچستر یونایتد و تیم ملی انگلیس، معتقد است لیگ برتر می‌تواند ناجی فیلیپه کوتینیو باشد.

اگر مدیر ورزشی بودم، کوتینیو را جذب می‌کردمبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، ستاره سابق بایرن مونیخ، منچستر یونایتد و تیم ملی انگلیس، معتقد است لیگ برتر می تواند ناجی فیلیپه کوتینیو باشد.

فیلیپه کوتینیو تابستان گذشته با قراردادی قرضی و بند خرید 120 میلیون یورویی، بارسا را ترک و راهی بایرن مونیخ شد. دوران حضور او در بارسا تنها یک سال و نیم به طول انجامید و او که نتوانسته بود رضایت ارنستو والورده را جلب کند، چاره جز جدایی نداشت.

ستاره برزیلی سابق لیورپول، گران ترین خرید تاریخ بارسلوناست ولی نتوانست ارزش هایش را در باشگاه کاتالان به اثبات برساند.

کوتینیو در بایرن نیز چیز خاصی از خود نشان نداد و باشگاه آلمانی بند خرید او را فعال نخواهد کرد و به این ترتیب او باید به بارسلونا بازگردد. شایعات زیادی در مورد آینده این بازیکن شنیده می شود از جمله علاقه چلسی و یکی دو تیم لیگ برتری دیگر برای جذب او اما بارسا حاضر نیست به هر قیمتی کوتینیو را واگذار کند.

 

اوون هارگریوز معتقد است که کوتینیو می تواند به کار بسیاری از تیم های انگلیسی بیاید. او به میرر گفت:« من عاشق سبک بازی کوتینیو هستم. او واقعا بازیکن خوبی است که پس از جدایی از لیورپول، روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. در بایرن هم نتوانسته ارزش هایش را اثبات کند؛ با این حال چیزی برای کوتینیو تمام نشده و هرگز نمی توان قابلیت هایش را انکار کرد. دوست دارم او به لیگ برتر برگردد و می دانم که کیفیت خیلی از تیم ها را بالاتر خواهد برد.»

هارگریوز ادامه داد:« معتقدم تیم های لیگ برتر، تنها تیم هایی هستند که در شرایط اقتصادی کنونی قادر به جذب کوتینیو هستند. صادقانه بگویم که تماشای بازی های او برایم رویایی بود. این لیورپول اگر چیزی کم داشته باشد، یک بازیکن شماره 10 مثل کوتینیو است؛ هرچند که آنها واقعا کمبودی ندارند و با وجود توازن در خط میانی و سه مهاجم برجسته شان، تیمی کامل هستند. در چنین شرایطی منچستریونایتد یا چلسی می توانند گزینه بهتری برای کوتینیو باشند. من اگر مدیر ورزشی بودم، در جذب او درنگ نمی کردم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: