کد خبر: ۸۰۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
تعداد بازدید: ۶۲۹
باشگاه السد رقیب سرسخت و آسیایی تیم پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان قصد دارد ستاره بایرن مونیخ را به خدمت بگیرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  باشگاه السد رقیب سرسخت و آسیایی تیم پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان قصد دارد ریبری ستاره بایرن مونیخ را به خدمت بگیرد. بر همین اساس دیروز بعضی از رسانه های آلمانی اعلام کردند که مسئولان باشگاه قطری السد که قبل از این نیز ستاره های درخشانی چون ژاوی هرناندز از بارسلونا را جذب کردند این بار با پیشنهاد پولی چشمگیر فرانک ریبری را به تیم السد بکشانند.

 

 

اکنون در صورتی که ریبری بازیکن فرانسوی سرخ های مونیخی به تیم السد قطر بپیوندند مطمئنا می تواند در نتایجی که این تیم کسب می کند نقشی بسیار تعیین کننده داشته و مشکلات زیادی را از دوش هم تیمی های خود بردارد. 

 

 حال باید نشست و منتظر ماند که آیا ریبری و مونیخی ها دست این رقم عجیب و نجومی بر میدارند یا اسیر این پیشنهاد قطری ها خواهند شد.

 

گفتنی است سرخپوشان پایتخت اردیبهشت ماه در آخرین بازی مرحله گروهی در ایران میزبان السد خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: