کد خبر: ۸۵۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
تعداد بازدید: ۲۷۸
کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پی اس جی گزینه اول رئال برای تابستان 2021 خواهد بود. خبری که بر هیچکس پوشیده نیست. امباپه مدت هاست که در فهرست خرید رئال قرار دارد ولی مادریدی ها به خوبی می دانند که پی اس جی فعلا قصد مذاکره برای انتقال فوق ستاره خود را ندارد. انها حتی پیش از شیوه کرونا از تلاش برای جذب امباپه در تابستان 2020 منصرف شده بودند.

شرط مهم امباپه برای تمدید با PSGبه گزارش خبرداغ به نقل از آی اسپورت ،کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پی اس جی گزینه اول رئال برای تابستان 2021 خواهد بود. خبری که بر هیچکس پوشیده نیست.

امباپه مدت هاست که در فهرست خرید رئال قرار دارد ولی مادریدی ها به خوبی می دانند که پی اس جی فعلا قصد مذاکره برای انتقال فوق ستاره خود را ندارد. انها حتی پیش از شیوه کرونا از تلاش برای جذب امباپه در تابستان 2020 منصرف شده بودند.

در حالی که شایعاتی مبنی بر خیز رئال برای جذب امباپه برای تابستان پیش رو وجود داشت، اپیدمی کرونا همه چیز را به طور قطعی تغییر داد. طبق ادعای اکیپ، امباپه پس از شیوع کرونا و شرایط پیش آمده برای دنیای فوتبال، تصمیم به ماندنی شدن در پی اس جی حداقل برای فصل آینده گرفته است و رئال مادرید هم دیگر توان مالی جذب او برای تابستان پیش رو را ندارد.

در حال حاضر همه امید سران رئال بر این است که امباپه قراردادش را تمدید نکند. قراردادی که تا 2022 اعتبار دارد و کیلیان می تواند تابستان همان سال به عنوان بازیکن آزاد، راهی رئال شود.

چیزی که رئالی ها نمی خواهند، وارد جنگ شدن امباپه با پی اس جی است. استراتژی آنها مشخص است؛ کیلیان با پاریس تمدید نکند تا شانس جذبش در تابستان 2021 افزایش پیدا کند. در صورتی هم که پی اس جی بازهم رضایت به فروش امباپه ندهد، او تابستان 2022 رایگان در دسترس خواهد بود.

سران پی اس جی از تمایل امباپه برای جدایی آگاهند و از این در هراسند که او تابستان 2022 به صورت بازیکن آزاد راهی رئال شود. آنها به همین دلیل سخت در تلاشند تا او را به تمدید متقاعد کنند.

طبق ادعای اکیپ، فوق ستاره فرانسوی تنها به یک شرط تمدید خواهد کرد. شرط امباپه این است که در قراردادش بندی گنجانده شود که بر اساس آن او بتواند با پرداخت رقمی مشخص، راهی رئال مادرید شود. باید دید پی اس جی با این درخواست موافقت خواهد یا خیر. بدیهی است که در صورت مخالفت، امباپه از تمدید سر باز خواهد زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: