کد خبر: ۸۵۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۲۲۹
در رایزنی دستیار ارشد ظریف با سفیر سوریه در تهران مطرح شد:
دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی امروز شنبه با سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران دیدار کرد و در خصوص آخرین تحولات سوریه و روابط فیمابین دو کشور تبادل نظر کرد.

تاکید ایران بر تداوم همکاری‌های راهبردی مسکو، دمشق و تهران برای حل سیاسی بحران سوریهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی اصغر خاجی در دیدار با عدنان حسن محمود با تاکید بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از سوریه در مبارزه با تروریسم گفت: همکاری های راهبردی روسیه، سوریه و ایران در راستای مبارزه با پدیده شوم تروریسم و رایزنی های جاری سه کشور برای حل سیاسی بحران سوریه، تداوم خواهد یافت.

وی همچنین اهمیت تداوم فعالیت ها و همکاری های مشترک ایران، روسیه و ترکیه در قالب روند آستانه را مورد تاکید قرار داد.

خاجی همچنین با اشاره به استمرار تحریم‌های یکجانبه آمریکا بر علیه ملت سوریه در شرایط سخت بحران سوریه و شیوع بیماری کرونا، بر ضرورت حمایت جامعه بین المللی از مردم سوریه، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی این کشور در چارچوب قوانین بین المللی و مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

سفیر سوریه نیز در این دیدار با اشاره به روابط راهبردی میان دو کشور، اهمیت استمرار رایزنی های میان دو کشور در سطوح دوجانبه و منطقه ای را مورد تاکید قرار داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: