کد خبر: ۸۵۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
تعداد بازدید: ۹۱۰
نماینده مردم تهران از انبوه پیامک‌های صنفی ⁧‫بازنشستگان‬⁩ و ⁧‫معلمان نهضت سوادآموزی‬⁩ برای تصویب طرح‌های سه‌فوریتی حمایتی در روزهای پایانی مجلس خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علیرضا رحیمی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «‌در روزهای آخر ⁧‫مجلس دهم‬⁩، ⁧‫نمایندگان‬⁩ با رگبار ⁧‫ پیامک‬⁩‌های صنفی ⁧‫بازنشستگان‬⁩ و ⁧‫معلمان نهضت سوادآموزی‬⁩ برای تصویب طرح‌های سه‌فوریتی جهت حمایت از آنها مواجه‌اند که در نوع خود جالب است.

‌ضرورت‌ها و اولویت‌ها قابل درک است اما ۷ خرداد، آغاز مجلسی است با نگاه نو و انرژی تازه برای احقاق حقوق همه اصناف.»

hghg

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
سلام با وجود اینکه از هفته های اخیر آقای دکتر نوبخت فرمودند احکام رتبه بندی فرهنگیان را تا هفته معلم بدستشان خواهیم رساند اما با وجود اینکه از هفته معلم هم گذشته خبری از صدور حکم رتبه بندی فرهنگیان نیست لطفا پیگیری کنید.
عمار
Romania
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
0
ازمجلس دهم باوکیل الدوله هایش آبی برای بازنشستگان مظلوم گرم نشدببینیم مجلس یازدهم چه میکند
علی قاسمی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
کسی نبایدبه فکرپاداش فرهنگیان باشه آخه انصافه..نمیدانم چراهرچه مصیبته به فرق بازنشست.ان مهر۹۸ خورده..خواهشا نگذاریدارزش پاداش هاازاین بیشترتنزل پیاکنه همین الانش هم بی ارزشه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: