کد خبر: ۸۵۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
تعداد بازدید: ۳۰۳
از سوی AFC؛
پایگاه خبری کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه‌ترین نظرسنجی خود از مخاطبانش خواسته که بهترین مهار دروازه‌بان‌ها در تاریخ لیگ قهرمانان را انتخاب کنند.

بیرانوند نامزد کسب عنوان بهترین مهار تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مهار دیدنی علیرضا بیرانوند مقابل السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 2018، در بین 5 مهار برتر در این گزارش قرار گرفته است.

سایت AFC در توضیح آن صحنه نوشته است: در روزی که ورزشگاه آزادی بار دیگر ظرفیت 100 هزار نفری خود را تکمیل می‌دید، پرسپولیس در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سال 2018 میزبان السد بود. حساسیت بازی و نزدیک شدن به 5 دقیقه پایانی بازی فضای ورزشگاه را سنگین‌تر کرده بود و فقط یک گل کافی بود تا تیم قطری به فینال صعود کند.

ارسال دقیق وو یونگ، به ژاوی رسید و او در موقعیتی عالی ضربه سر خود را روانه دروازه کرد اما بیرانوندِ فوق‌العاده با مهاری دیدنی توپ را به کرنر فرستاد. تماشاگران هیجان توام با آرامشی را تجربه کردند و چند دقیقه بعد پرسپولیس به فینال صعود کرده بود.

از طریق لینک زیر می‌توانید به مهار علیرضا بیرانوند رای دهید.

https://bit.ly/2T7jNQC

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: