کد خبر: ۸۵۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
تعداد بازدید: ۳۲۹
در یک گفت‌وگوی تلفنی مطرح شد:
در گفت‌وگوی سفیر کشورمان در روسیه با «آناتولی تیخانوف» معاون وزیر انرژی این کشور تاکید شد: همکاری های اقتصادی و تجاری به‌خصوص اجرای پروژه‌های مشترک بین دو کشور گسترش یابد.

تاکید بر گسترش روابط اقتصادی و تجاری بین ایران و روسیهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در گفت وگوی تلفنی کاظم جلالی و آناتولی تیخانوف ضمن مروری بر روند همکاری های تجاری و اقتصادی در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا، سفیر کشورمان جدیت جمهوری اسلامی ایران بر تکمیل پروژه های در دست اجرا و تعریف پروژه های جدید با هدف تعمیق و گسترش روابط اقتصادی و تجاری دو کشور را خاطرنشان کرد.

همچنین مقررشد دو طرف رایزنی های خود در خصوص زمان برگزاری کمیسیون مشترک همکاریهای تجاری و اقتصادی دو کشور با توجه به شرایط شیوع و کنترل بیماری کرونا را ادامه دهند.

معاون وزیر انرژی و دبیر کمیسیون مشترک همکاری های دو کشور نیز در این گفت‌وگوی تلفنی، آمادگی خود را برای تداوم گفت‌وگوها و رایزنی ها به‌منظور بررسی وضعیت روابط اقتصادی و کمک به برطرف شدن موانع موجود اعلام کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: