کد خبر: ۸۵۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
تعداد بازدید: ۲۴۳
رضا زندي، روزنامه‌نگار حوزه انرژي نوشت: گزارش ماه مي دبيرخانه اوپك لحظاتي پيش منتشر شد. اين گزارش و به نقل از منابع ثانويه بازار نفت نشان مي دهد: توليد نفت ايران در ماه آوريل براي اولين بار به پايين تر از ٢ ميليون بشكه در روز سقوط كرده و به ١ميليون و ٩٦٩ هزار بشكه در روز رسيده است. ٥٣ هزار بشكه كمتر از ماه مارس.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین ، رضا زندي، روزنامه‌نگار حوزه انرژي نوشت: گزارش ماه مي دبيرخانه اوپك لحظاتي پيش منتشر شد. اين گزارش و به نقل از منابع ثانويه بازار نفت نشان مي دهد: توليد نفت ايران در ماه آوريل براي اولين بار به پايين تر از ٢ ميليون بشكه در روز سقوط كرده و به ١ميليون و ٩٦٩ هزار بشكه در روز رسيده است. ٥٣ هزار بشكه كمتر از ماه مارس.

هر چند آمار منابع ثانويه در شرايط تحريم مي تواند دقيق نباشد.

عربستان با افزايش ١ ميليون و ٥٥٣ هزار بشكه اي، در ماه آوريل ١١ ميليون و ٥٥٠ هزار بشكه و عراق ٤ ميليون و ٥٢١ هزار بشكه نفت توليد كرده اند.

كل توليد نفت اوپك در ماه آوريل ٣٠ميليون و ٤١٢هزار بشكه بوده كه ١ميليون و ٧٩٨هزار بشكه بيش از ماه قبل است.

تولید نفت ایران به زیر ٢میلیون بشکه رسید

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: