کد خبر: ۸۵۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۳۹۶
در راستای انجام اقدامات پيشگيرانه صورت گرفت؛
طرح فروش آنلاين دارو به‌منظور اجرای سياست‌هاي شوراي سلامت كيش و با هدف کاهش ابتلا به بيماري‌هاي واگير، عملی می‌شود.

طرح فروش آنلاين دارو در دستور كار بيمارستان كيشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومي بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش، مصطفي نادعلي‌نژاد رئيس بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي جزيره در تشریح اين طرح گفت: در ابتدا، ثبت سفارشات به‌صورت تلفني و ارتباط مستقيم با واتس‌اپ داروخانه انجام می‌شود و پس از بررسي درخواست، داروی مورد نیاز با رعايت موازين بهداشتي بسته‌بندي و از طريق پيك به درب منزل ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به 24 ساعته بودن ثبت سفارشات در دو نوبت جهت كاهش ترددهاي غيرضروري در بحران كرونا افزود: زمان توزیع داروها در سطح جزيره صبح از ساعت 11:00 و عصر از ساعت 18:00 است و تحويل سفارش، با ارائه كارت شناسايي امکان‌پذیر خواهد بود.

نادعلی‌نژاد از راه‌اندازی طرح فروش آنلاين بر روي وب‌سايت بيمارستان خبر داد و گفت: متقاضيان مي‌توانند درخواست‌هاي خود را ثبت کنند و پس از پرداخت، دارو را به آدرس آن‌ها ارسال می‌کنیم.

گفتني است در گام نخست این طرح، امکان ثبت سفارش برای داروهاي آزاد (OTC)، مكمل‌هاي دارويي، لوازم آرايشي بهداشتي و در آينده نزديك با راه‌اندازي نسخه الكترونيك، تمامي خدمات داروئي درماني به‌صورت آنلاين در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: