کد خبر: ۸۵۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۲۱۷
پلیس ایالت کنتاکی آمریکا در جستجوی یک مظنون به اشتباه وارد خانه‌ دختر سیاهپوستی شد و وی را به قتل رساند.

قتل اشتباهی یک دختر سیاهپوست در آمریکا
به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ،  در حالیکه یک دختر سیاهپوست در شهر «لوئی‌ویل» ( Louisville) واقع در ایالت کنتاکی در منزل شخصی خود در حال استراحت بود، ۳ افسر پلیس در جستجوی مظنونی به اشتباه وارد خانه وی شده و دختر سیاه‌پوست را به قتل رساندند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، پلیس ایالت کنتاکی پس از وقوع حادثه مذکور و در جریان یک کنفرانس خبری ادعا کرد که این ۳ افسر، چندین بار زنگ درب را زده بودند و حضور خود را به عنوان پلیس، به همراه مجوز تفتیش خانه اعلام کردند؛ اما در نهایت مجبور شدند با زور وارد خانه شوند و بلافاصله بعد از ورود به خانه با شلیک گلوله روبه‌رو شدند!

به نقل از «اِن‌بی‌سی نیوز»، این در حالیست که وکیل این پرونده، قتل دختر جوان را «یک قتل غیرمنطقی» خواند و در پیامی توئیتری نوشت: ما از خانواده این دختر جوان در گرفتن پاسخ از اداره پلیس لوئی ویل حمایت می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: