کد خبر: ۸۵۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
تعداد بازدید: ۵۹۱
در فصل تابستان، با میوه های فصلی پر آب می توانید به تناسب اندام برسید.

میوه‌های تابستانی برای لاغریبه گزارش خبرداغ  به نقل از رسانه فارسی زبان؛ به نقل از مدیکال رو، در فصل تابستان هندوانه و خیار و میوه های دارای ترکیب آب به لاغری کمک می کنند. هندوانه بیش‌تر از آب و مواد معدنی و مقدار ناچیزی چربی تشکیل شده‌است، برای رژیم لاغری بسیار مناسب است.

استفاده از هندوانه روشی عالی برای پاک کردن بدن و کاهش وزن و لاغری بدون رژیم غذایی سخت است. هندوانه یک ادرارآور شناخته شده است- دنبال کردن رژیم هندوانه به مدت ۵ روز، سلول‌های بدن‌تان را سم‌زدایی خواهد کرد و شما باید روزی ۵ بار حدود ۴۵۰ گرم هندوانه بخورید، این موضوع باعث کاهش وزن به دلیل آبرسانی بدن می کند.

به خیار‌ به عنوان یک مکمل لاغری اعتماد کنند. چون این میوه سرشار از آب بوده و کالری اندکی دارد. می‌توان گفت که یک لیوان خیار‌ فقط 13 کالری به بدن می‌رساند و در ازای این میزان اندک، فیبر و ترکیبات آنتی اکسیدانی قوی‌ای را وارد بدن می‌کند.

مصرف این میوه موجب احساس سیری می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: