کد خبر: ۸۵۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۳
علی فتح‌الله‌زاده مدیر سابق استقلال از خاطره‌ای جالب پرده‌برداری کرده است.

افشاگری فتح‌الله‌زاده: موسوی و فرهاد مجیدی می‌خواستند مرا غرق کنند!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، علی فتح‌الله‌زاده مدیرسابق باشگاه استقلال تهران خاطره‌ای جالب را برای هواداران استقلال میان خود و فرهاد مجیدی و علی موسوی بازگو کرده است.

 

فتح الله‌زاده در بارۀ  سفر دبی خود با استقلال گفت: این دو نفر، جوان، بازیکن ملی و تنومند بودند، اما نفهمیدند که من آذری ام. من تکان نمی خورم. یک تکل هایی در خانه شان می رفتم، آن ها باختند و جرزنی هم می کردند. می خواستند بگویند که ما نباختیم. شاهد دارم که باختند. فردا می خواستند من را ببرند و در آب غرق کنند، اما نفهمیدند که من خودم 100 متر زیر آبی می روم. غرق نمی شوم، بلکه آن ها را غرق می کنم. منتها نامردی که علی موسوی می کرد این بود که در هنگام ماهیگیری از پشت قلاب فرهاد مجیدی را به ماهی وصل می کرد و هر دفعه که فرهاد قلاب را داخل آب می انداخت، ماهی می گرفت. من دو ساعت قلاب را انداخته بودم و ماهی گیرم نمی آمد. از این شیطنت ها هم می کردند. بعداً فهمیدم که این (موسوی) قلاب ماهی دیگری (مجیدی) را پر می کند و داخل آب می اندازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: