کد خبر: ۸۵۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
تعداد بازدید: ۲۹۳
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس و کلودیو براوو گلر منچسترسیتی مکالمه‌ای را در دایرکت اینستاگرام خود داشتند.

چت اینستاگرامی بیرانوند با کلودیو براووبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ،  براوو دروازه‌بان شیلیایی تیم منچسترسیتی در دوره قرنطینه تمرینات شخصی سفت و سختی را انجام می‌دهد و ویدیوهای آن را در اینستاگرامش به اشتراک می‌گذارد. پیش‌تر یکی از این ویدیوها به شدت مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. او این بار در استوری اینستاگرامش تصاویری از تمرینات را قرار داد که با واکنش دروازه بان تیم ملی ایران مواجه شد.

علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی به این استوری واکنش مثبت نشان داد و برای براوو اموجی دست زدن و تشویق را فرستاد که همین موضوع مقدمه گفتگو و آشنایی شخصی این دو باهم شد.

براوو به بیرانوند جواب داد: تو دروازه‌بان فوق العاده ای هستی و عملکردت عالی بوده است. دروازه‌بان پرسپولیس نیز در پاسخ به این پیام نوشت: این ها لطف توست. من میخواهم از تجربیات او استفاده کنم. دروازه بان سابق بارسلونا هم پاسخ داد: تنها چیزی که باعث پیشرفت می‌شود کار مداوم و روزانه است.

این گفتگوی دایرکتی با چند پیام دیگر نیز ادامه یافت و حالا از آن روز این دو برای یکدیگر ویدیوی تمریناتشان را ارسال کرده و در این باره گفتگو می‌کنند.

بیرانوند همچنین ابراز علاقه کرد که کلودیو براوو را ملاقات کند که او نیز با تمایل به این اتفاق نوشت اگر وقت باشد خیلی دوست دارم که تو را ببینم.

براوو که حالا در تیم منچسترسیتی عضویت دارد، یکی از بهترین گلرهای جهان از نظر کار با پاست و به همین خاطر نیز مورد توجه پپ گواردیولا قرار گرفت و طرف مقابلش یعنی بیرانوند در استفاده از دستان خود تبحر دارد.

گلر من سیتی ۶.۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و بیرانوند هم با بیش از دو میلیون فالوور اینستاگرامی‌، از پرطرفدارترین فوتبالیست های آسیایی به شمار می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: