کد خبر: ۸۵۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
تعداد بازدید: ۱۸۰
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت که هنوز قرارداد این باشگاه با آنتونی استوکس فسخ نشده است.

پرسپولیس با استوکس فسخ نکرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس، درخصوص شایعه فسخ قرارداد این باشگاه با آنتونی استوکس اظهار داشت: فسخ قرارداد با این بازیکن صحت ندارد اما ما پروسه قانونی درباره عدم حضور به موقع این بازیکن در تمرینات را طی می‌کنیم که این پیگیری می‌تواند به هر نتیجه‌ای منجر شود.

وی درباره اینکه از قول او گفته شده در پرونده حقوقی با برانکو، باشگاه پرسپولیس پیروز می‌شود، خاطرنشان کرد: من نگفتم که در این پرونده برنده خواهیم بود؛ بدیهی است اظهار نظر در خصوص نتیجه پرونده، غیرحرفه‌ای و غیرمنطقی است. برخی‌ها گفته بودند تا 15 اردیبهشت محروم خواهیم شد که من گفتم در این مقطع مشکلی نداریم و نگران محرومیت در این زمان نیستیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به جوی که به راه افتاده بود، این نگرانی برای هواداران ما به وجود آمد اما در این مقطع این موضوع را مدیریت کردیم و کارها را طبق روال پیش خواهیم برد؛ صرف نظر از اینکه نتیجه دعوی چه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: