کد خبر: ۸۵۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
تعداد بازدید: ۵۴۱
شبکه یک مینی سریالی با فضایی معنوی و نگاه به مسائل اجتماعی در محله‌های قدیمی شهر تاریخی سمنان برای مخاطبان در شب‌های قدر آماده کرده است.

سریال جدید تلویزیون برای شب‌های قدربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: شبکه یک مینی سریالی با فضایی معنوی و نگاه به مسائل اجتماعی در محله‌های قدیمی شهر تاریخی سمنان برای مخاطبان در شب‌های قدر آماده کرده است.

 مینی سریال «وقت صبح» با فضایی معنوی و نگاه به مسائل اجتماعی در محله‌های قدیمی شهر تاریخی سمنان تصویربرداری شده است.

 

«وقت صبح» قصه روحانی جوانی را روایت می‌کند که در موقعیت انتخابی قرار می‌گیرد و این انتخاب، او را با چالش‌هایی مواجه می‌ کند. قسمت اول این سریال شش قسمتی امشب ۲۳ اردیبهشت به نمایش در می‌آید.

این برنامه که در مرکز صدا و سیمای سمنان و به سفارش مرکز سیمای استان‌ها تولید شده است، هر شب حوالی ساعت ۲۲:۱۵ پخش می‌شود و ساعت ۱:۳۰، ۱۰:۳۰ و ۱۵ روز بعد بازپخش خواهد شد. تیتراژ پایانی این مجموعه را نیز علی مهدوی‌پور خوانده است. این ترانه با نام «وقت صبح» و با شعری از مولانا جلال الدین محمد بلخی است.

بیشتر بخوانید: 

خواننده پاپ بالاخره عذرخواهی کرد

کاوه خداشناس، نسرین نصرتی، کاظم هژیرآزاد، نگار حسن زاده، صدف بهشتی، سلمان خطی، محمد یگانه، پژمان یاوری، لی لی فرهادپور، حسین صفریان، پناه باقریان، آیسان والی از بازیگران سریال «وقت صبح» هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: