کد خبر: ۸۴۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
تعداد بازدید: ۳۸۴
حواشی فراوانی که درباره پخش شدن یا نشدن سریال «زیرخاکی» پیش آمد، گوهر خیراندیش را به واکنش واداشت. او نوشت: امیدوارم این سریال بتواند در چنین روزهای متلاطمی در مردم اندکی شوق ، شادی و امید ایجاد کند و من هم سهمی در ایجاد این احساسات مثبت داشته باشم. به جای حاشیه‌سازی بیاییم همه همین را برای جامعه نیازمندمان آرزو کنیم. مهم نیست که من ممنوع‌الکار شوم یا نشوم.

واکنش گوهر خیراندیش به انتشار فیلم‌های خصوصی‌اش: مهم نیست که من ممنوع‌الکار شوم یا نشوم / چه خوب است تجاوز به حریم خصوصی دیگران را محکوم کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، حواشی فراوانی که درباره پخش شدن یا نشدن سریال «زیرخاکی» پیش آمد، گوهر خیراندیش را به واکنش واداشت.

گوهر خیراندیش در اینستاگرام نوشت: سلام عزیزانم ...خوشحالم که مسئولان ذیربط با درایت و هوشمندی به حاشیه ها اهمیت ندادند و سریال «زیر خاکی» پس از ماه‌ها تلاش باحضور ١٥٠ نفر عوامل زحمت کش و هنرمند در این شبها بروی انتن می‌رود. بیاییم همگی همت و توان خود را صرف برداشتن باری از دوش و جان و روان مردمی کنیم که در این روزهای بحرانی و پرمشکل نیاز به کمک و همدلی و تقویت روحیه دارند.

امیدوارم این سریال بتواند در چنین روزهای متلاطمی در مردم اندکی شوق ، شادی و امید ایجاد کند و من هم سهمی در ایجاد این احساسات مثبت داشته باشم. به جای حاشیه‌سازی بیاییم همه همین را برای جامعه نیازمندمان آرزو کنیم. مهم نیست که من ممنوع‌الکار شوم یا نشوم.

اکنون بخوانید: 

گوهر خيرانديش در خارج از کشور ساختارشکنی کرده؛ باید محاکمه شود

و چه خوب است که نسبت به کسانی که با ناآگاهی و بدون عاقبت اندیشی با انتشار عکس و فیلم به حریم خصوصی دیگران تجاوز می‌کنند واکنش نشان داده و آنها را محکوم کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: