کد خبر: ۸۵۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
تعداد بازدید: ۳۹۱
محجوب در تذکر شفاهی:
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: انتظار دارم تا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به موضوع سهام بازنشستگان رسیدگی کند.

کارگران نباید حقوقی کمتر از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافت کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علیرضا محجوب در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از کارگران برای حضور در مراسم ۱۱ اردیبهشت و روز کارگر گفت: از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم که به موضوع حداقل دستمزد توجه کردند. انتظار داریم دولت هم به این موضوع توجه کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: انتظار داریم که دولت و شورای عالی کار حسب نامه‌ای که نمایندگان با بیش از ۱۸۲ امضا نوشته بودند و درخواستشان این بود که طبق قانون هیچ کارگری کمتر از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافت نکند، شورای عالی کار اصلاحات آن را در روز چهارشنبه انجام دهد.

وی ادامه داد: درخصوص مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی تذکر می‌دهم و این است که کف دستمزد باید رعایت شود.

محجوب در ادامه تاکید کرد: تذکر من درباره سهام بازنشستگان است که دلایل آن مشخص نیست که چرا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آن را امضا نکرده است. سهام شستا اساساً متعلق به صاحبان خودش است، حالا اگر قرار باشد بخشی از آنها را بدهیم، انتظار داریم که وزیر با آن موافقت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
0
0
آقای کواکبی ای کاش از حقوق کارگران زحمت کش وخانواده های مستضعف اینطور مسرن پیگیری و دفاع مردانه میکردی ولی شما از اینکه مشتی رانت خوار از خدا خدا بیخبر از دور خارج شدند خودت را به آب و آتش می زنی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: