کد خبر: ۸۵۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۴۵۶
مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات خرداد ماه گفت: امتحانات دانش آموزان ابتدایی برگزار نمی‌شود و نمرات آنها بر اساس ارزیابی توصیفی توسط معلمان تعیین می‌شود.

امتحانات دانش‌آموزان دوازدهمی ۱۷ خرداد آغاز می‌شود / ابتدایی‌ها امسال امتحان ندارندبه گزارش خبرداغ ، سالار قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا شاهد تعطیلی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی در البرز بودیم.

وی ادامه داد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی بنا شده مدارس استان از شنبه هفته آینده (۲۷ اردیبهشت) بازگشایی شوند.

وی توضیح داد: البته طبق بخش نامه ابلاغ شده، مدارس استثنایی و شبانه روزی همچنان باید بسته باقی بمانند.

این مسئول در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات خرداد ماه گفت: امتحانات دانش آموزان ابتدایی برگزار نمی‌شود و نمرات آنها بر اساس ارزیابی توصیفی توسط معلمان تعیین می‌شود.

وی توضیح داد: امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم هم به صورت حضوری از هفدهم خردادماه آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز اضافه کرد: زمان حضور این دانش آموزان در کلاس‌های رفع اشکال نیز از ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۱۰ خرداد خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در خصوص نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان دوره اول متوسطه و همچنین پایه‌های دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه نیز گفت: در این خصوص تاکنون دستورالعمل و شیوه نامه‌ای دریافت نکرده ایم.

قاسمی توضیح داد: به محض تصمیم گیری در خصوص نحوه برگزاری امتحانات این دانش آموزان، نتیجه اطلاع رسانی می‌شود.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: