کد خبر: ۸۵۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۲۹۸
مهاجم نیجریه ای پرسپولیس برای دریافت مطالباتش به باشگاه مهلت دو هفته ای داد.

ستاره جذاب پرسپولیس باز می گردد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی لیگ برتر فوتبال در ایران، بازیکنان خارجی تیم فوتبال پرسپولیس با کسب اجازه از باشگاه، راهی کشور‌های خود شدند. اگرچه هنوز زمانی برای آغاز تمرینات اعلام نشده، اما بازیکنان خارجی پرسپولیس برای بازگشت به دنبال دریافت مطالبات خود هستند، در شرایطی که مسولین باشگاه به بازیکنان خارجی قول داده بودن که مطالبالتشان را واریز کنند اما شنیده ها حاکی از آن است که به این وعده عمل نکردند و کریستین اوساگونامهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس نیز بعد از عقد قرارداد با این تیم طی ماه‌های اخیر موفق به دریافت مطالبات خود نشده است و هم اکنون در کشوری خود می باشد و این بازیکن از شرایط بوجود آمده کاملا ناراضی بوده و مدیربرنامه بلژیکی این بازیکن طی روزهای اخیر دو نامه به باشگاه ایمیل کرده و هفته گذشته نیز در گفتگویی که با رسول پناه داشته به او وعده داده شد که تا ۵ خرداد بخشی از مطالبات اوساگونا پرداخت می شود.

اوساگونا که در دربی عملکرد درخشانی داشت و یک پاس گل نیز به نام خود ثبت کرد، با اعلام نارضایتی خود از عملکرد باشگاه به واریز مطالباتش، در انتظار تحقق وعده مدیران تیم تا ۵ خرداد است. در صورتی که این موضوع نهایی نشود، این بازیکن می تواند، با توجه به سررسید مطالباتش طی ماه‎های اخیر به فیفا شکایت کند و ضمن فسخ قراردادش، پرونده جدیدی علیه این باشگاه شکل دهد.

و باید منتظر بمانیم تا ببینیم باشگاه در این مهلت دو هفته می تواند مطالبات اوساگونا را پرداخت کند یا نه؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: