کد خبر: ۸۵۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
تعداد بازدید: ۱۵۹
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران از صدور حکم به استرداد مبلغ اضافه دریافتی و جریمه ۶ میلیاردی موسس مدرسه متخلف خبر داد.

محکومیت ۶ میلیاردی یک مدرسه غیردولتی به اتهام گرانفروشی در مازندرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، یداله ملکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران گفت: پرونده تخلف یک مدرسه غیردولتی به اتهام اخذ مبالغ اضافی از دانش آموزان و کم فروشی در برگزاری کلاس های فوق برنامه غیر درسی با گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در شعبه چهارم بدوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: با عنایت به بررسی انجام شده و استعلام به عمل آمده از اداره کل آموزش و پرورش استان و دفاعیات متهم، تخلف برای شعبه محرز و در مرحله بدوی، موسس مدرسه متخلف به درج مهر تخلف بر روی پروانه واحد و پرداخت ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت نیز محکوم شد که رای صادره در شعبه سوم تجدید نظر قطعی و لازم الاجرا شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: