کد خبر: ۸۵۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
تعداد بازدید: ۳۰۱
اعضای شورای اسلامی شهر بافق با حضور در دفتر مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با دکتر مسرور دیدار کردند.

نشست اعضای شورای شهر بافق با مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولادبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، دکتر مسرور در این نشست، با بیان اینکه شرکت سنگ آهن مرکزی یکی از مهم ترین شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی فولاد است تصریح کرد: این شرکت برای صندوق فولاد در راستای وظایفی که در قبال بازنشستگان دارد حائز اهمیت فراوانی است و امیدواریم با اجرای طرح های توسعه ای، وضعیت مطلوب تری پیدا کند.
مسرور با اشاره به انتقال سهام سنگ آهن مرکزی به شرکت دالاهو گفت: شرکت دالاهو شرکت سرمایه گذاری صندوق فولاد است که 100 درصد سهام آن متعلق به صندوق می باشد. بنابراین اساسا واگذاری شرکت سنگ آهن مرکزی به بخش خصوصی به هیچ وجه مطرح نیست.
وی با تاکید بر اینکه همه ما باید تابع قانون باشیم ادامه داد: صندوق فولاد و شرکت سنگ آهن مرکزی در راستای مسئولیت اجتماعی خود اقدامات و خدماتی را انجام داده اند و به مسئولیت خود در این خصوص آگاهی دارند.
مسرور عنوان کرد: آنچه برای ما در ارزیابی مدیران حائز اهمیت است عملکرد و کارنامه مدیران است و چنانچه مدیری عملکرد موفقی داشته باشد قطعا مجموعه صندوق از آن مدیر حمایت خواهد کرد.
گفتنی است اعضای شورای اسلامی شهر بافق ضمن آمادگی کامل برای تفاهم و تعامل با مجموعه صندوق فولاد نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: