کد خبر: ۸۵۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
تعداد بازدید: ۴۱۵
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اعلام رشد ۲۷ درصدی بودجه سال ۹۹ این وزارتخانه گفت: اعتبارات وزارت آموزش و پرورش از ۵۶ هزار میلیارد تومان به ۶۳ هزار میلیارد تومان رسیده است.

رایزنی با سازمان برنامه برای اصلاح احکام حقوقی فرهنگیانبه گزارش خبرداغ، علی الهیار ترکمن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره کلیات بودجه سال ۹۹ و تغییر آن نسبت به سال گذشته اظهار کرد: بودجه سال ۹۹ حدود ۲۷ درصد رشد کرده و اعتبارات ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها از ۴۲ هزار میلیارد تومان به ۵۳ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: کل اعتبارات وزارت آموزش و پرورش از ۵۶ هزار میلیارد تومان به ۶۳ هزار میلیارد تومان رسیده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش همچنین درباره بودجه مورد نیاز برای ترمیم رتبه بندی معلمان گفت: ترمیم رتبه بندی و اصلاح ضرایبی که مصوبه سال ۹۸ بوده است و از چندی پیش در دستورکار آموزش و پرورش قرار گرفت و با موافقت سازمان و بودجه روبرو شد.   مجوز این امر به آموزش و پرورش داده شده است.

حتما بخوانید: 

7هزارمیلیارد برای افزایش حقوق فرهنگیان/ پنجشنبه جلسه‌ای با نمایندگان معلمان برگزار می‌شود

الهیار افزود: پایه بودجه‌ای رتبه بندی با توجه به اینکه در اعتبارات سال ۹۸ وجود داشت، ما این را به سال ۹۹ منتقل کردیم و باید ضرایب سال ۹۹ را هم به آن بیافزاییم؛ ولی باید اعتباری برای ترمیم و اصلاح ضرایب استفاده شود که رایزنی‌های لازم با سازمان برنامه صورت گرفته و با مشخص شدن رقم آن، احکام حقوقی را اصلاح می‌کنیم.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: