کد خبر: ۸۴۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲
تعداد بازدید: ۷۱۹۱
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از اختصاص ۶ میلیارد تومان اعتبار برای متناسب‌سازی حقوق کارکنان در سال ۹۹ خبر داد و گفت: با توجه به تنگناهای مالی و بودجه‌ای، طرح رتبه‌بندی فرهنگیان به تدریج اجرا می‌شود.

آخرین جزئیات طرح رتبه بندی فرهنگیان در سال 99سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از اختصاص ۶ میلیارد تومان اعتبار برای متناسب‌سازی حقوق کارکنان در سال ۹۹ خبر داد و گفت: با توجه به تنگناهای مالی و بودجه‌ای، طرح رتبه‌بندی فرهنگیان به تدریج اجرا می‌شود.


به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم ، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ناقص اجرا شدن طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را طبق مصوبه مجلس و تعهدات قوه مجریه رد کرد و با تأکید بر اینکه دولت در این زمینه قصد تخطی از قانون را ندارد عنوان کرد: با توجه به سنوات خدمت و امتیازاتی که هر کدام از فرهنگیان کسب کرده‌اند طرح رتبه‌بندی پس از تزریق منابع لازم اجرایی می‌شود.

عباسی اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون نظام هماهنگ پرداخت مربوط به تمام کارکنان را از جمله اولویت‌هایی که در سال 99 مورد توجه مجلس و دولت قرار دارد ذکر کرد و ابراز داشت: امسال طبق لایحه بودجه در بخش حقوق بازنشستگان و همسان‌سازی آن حقوقی پائین‌تر از 2 میلیون و 800 هزار تومان نخواهیم داشت.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس افزایش حقوق بازنشستگان از 500 هزار تومان تا 700 هزار تومان در سال 99 را در راستای متناسب‌سازی دستمزدها مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: به عقیده بنده با توجه به قانونی که مجلس وضع کرده و اهتمام دولت نسبت به اجرای آن نگرانی خاصی در این موارد وجود ندارد.

وی از اجرای طرح رتبه‌بندی فرهنگیان، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و متناسب‌سازی پرداختی‌ها به کارکنان دولت تا خرداد امسال سخن گفت و اظهار داشت: دولت در مورد ترمیم حقوق و دستمزدها و پاداش کارکنان دولت و بازنشستگان هم برنامه دارد و سعی می‌کند با پرداخت تدریجی این مبالغ حجم مطالبات را کاهش دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان را از حقوق اصلی قشر معلمان و جامعه فرهنگیان کشور دانست و خاطرنشان کرد:‌ با اجرای درست این طرح علاوه بر امکان همکاری برخی از معلمان با مؤسسات علمی و پژوهشی کشور عدالت لازم نیز در پهنه وسیع نظام آموزش و پرورش برقرار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
0
4
باز رفت تو فاز وعده و وعید
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
0
2
به رتبندی معلمان که می رسیم با توجه به تنگناهای مالی وبوجه ای..
فرهنگی مایوس از تدبیر
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
0
0
خدایی خودتون شب فکر میکنید روز چی گفتین
ای وای بر معلمان بی دست وپا که دستشون به هیچ جا بند نیست
کاش اضافه نمیکردند و اما مصاحبه هم نمیکردند
ابروی معلمان را همین مسولین دروغگو و کذاب و بی لیاقت بردن
معلم بی نوا و مایوس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
0
1
افسوس که معلمان شما مسولین را درست تربیت نکردند که اینطور مثل اب خوردن دروغ میگین
بزارید معلمین به درد خودشون بمیرن کذاب ها
معلمین سالهاست در دولتهای اخیر فراموش شده اند
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
0
0
اقا 50 درصد برای اداریها دراصل زدند0 10 تا400 به معلمان اضاف شد ولی به اداریها 2میلیون تا دومیلیون چهارصد هزار اضاف کردند چرا این اضافی را حساب معلمان می گزارند اگر رتبه هم خواسته باشند اجرا کنند بازهم یک سوم اداریها اًضاف شده نمیدانم چرا همه اضاف حقوقیهارا به پای معلمان میگزارند من 6پایه دارم هیچ وسیله نقلیه به مسیرم نمیخورو روزی 40کیلومتراسفالت و6کیلومتر خاکی میرم باز 50کیلومتر برمیگر م بنزینم در 3روز تمام میشه نصف حقوقم به بنزین میرود هیچ اضافه بنزین برای فرهنگیان درنظر نگرفتند ولی برای بقیه وسایل نقلیه درنظر گرفتند از اول انقلاب هیچ موقع مثل ادارات دیگر هم حقوق به ما ندادند
دوست بی نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
0
2
خواهشا حرف هاتون را عملی کنید من یک معلم هستم می دونم چه قدر زحمت می کشم بیشتر از همه کارمندان این چه بی عدالتی هست که اجرا می کنید؟
وعده و وعید گوش کن
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
1
1
چرا عجله می کنید چهار سال وعده و وعید دادند تا رتبه بندی اجرا شد چهار سال هم صبر کنید و به وعده و وعید آنها گوش کنید بعد از چهار سال حتما اجرا می شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
0
2
مامعلمان بازنشسته چه کاری ازدست مابرمیادفقط توکل به خداکنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
0
خداوند دروغگویان را سخت کیفر می کند.... من که حلال نمیکنم کسانی را که با وعده های دروغ، آبروی فرهنگیان را می برد
جواد
United States
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
0
بعد از 29 سال خدمت بامدرک ارشد ومدیریت حقوق برابر است با ابدارچی برخی ادارات با پنجم ابتدایی اینم از عدالت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
0
0
با نام خدا
چرا معلم های بازنشسته 98 در مهر رتبه بند قرار بود وزیر قول داد اجرا نشد اینهای که هم در سا ل 99 بازنشسته می شوند 60 درصد معلم ها را شامل می شود و خود آن تبعیض است برای 98 ها است
و نبایدایجور تبعض باشد
ذاکر امام حسین علیه السلام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
جالب است که همه این مسولین تصمیم گیر کشور روزی روزگاری درکلاس درس همین معلم ها طریق دانش را فراگرفته اند ولی موقع تصمیم گیری برای اعاده حقوق مسلم معلم ها نق نق می زنند ......
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: