کد خبر: ۸۵۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۲۱۱
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برخی باشگاه به دنبال نیمه تمام ماندن لیگ هستند که به اعتقاد من این تصمیم منصفانه نخواهد بود.

دهنوی: نیمه‌تمام ماندن لیگ، منصفانه نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، قاسم دهنوی درباره اینکه آیا همچنان مشغول فوتبال حرفه ای است یا خیر، گفت: دیگر سنی از من گذشته اما همچنان تمرینات خودم را انجام می دهم تا از نظر بدنی شرایط خوبی داشته باشم.

وی در خصوص حواشی که در مورد ادامه لیگ یا لغو آن وجود دارد اظهار داشت: در این شرایط هم تیم‌های بالای جدول حق دارند و هم تیم‌های پایین جدول. به نظرم اگر بازی سپاهان و پرسپولیس برگزار می شد دیگر کسی به بهانه نمی گرفت.

بازیکن پیشین پرسپولیس تاکید کرد: سوال من اینجاست که اگر سپاهان یا استقلال ۱۰ امتیاز از تیم دوم جدول جلو بودند باز این حرف‌ها را می‌زدند؟ اینها فرافکنی است و نمی خواهند پرسپولیس قهرمان شود.

دهنوی ادامه داد: به نظر من باید این لیگ را برگزار کنند تا شرایط منصفانه باشد. می شود بدون حضور تماشاگر لیگ را برگزار کرد تا حق به حقدار برسد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم های دیگر تلاش می‌کنند تا پرسپولیس به چهارمین قهرمانی پیاپی دست پیدا نکند گفت: اگر پرسپولیس به چهارمین قهرمانی پیاپی برسد شرایط برای ‌های دیگر سخت می‌شود. حتی این مساله در روند این تیم ها برای سال‌های بعد هم تاثیر می گذارد و روحیه آنها را تضعیف می کند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در پایان گفت: به نظر من پرسپولیس باید روی قهرمانی آسیا فکر کند چون این تیم یک قهرمانی آسیا از این قاره طلبکار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: