کد خبر: ۸۵۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۲۵۴
شریعتی کوهبنانی گفت: به دلیل شیوع کرونا و محدود شدن ارتباطات، تاکنون سازماندهی و هماهنگی برای تشکیل فراکسیون زنان انجام نشده است اما تشکیل و تقویت این فراکسیون باید مدنظر قرار بگیرد.

هنوز هماهنگی برای تشکیل فراکسیون زنان انجام نشده/ حضور در هیأت رئیسه مجلس به من پیشنهاد شده استبه گزارش خبرداغ، عفت شریعتی کوهبنانی، منتخب زرند و کوهبنان در مجلس یازدهم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص اولولیت‌ها و راهبردهای مجلس یازدهم، اظهار کرد: پس از اینکه به مجلس وارد شویم، برنامه‌ها را مدون خواهیم کرد و در حال حاضر مشخص نیست که چه برنامه‌هایی باید در نظر گرفته شود.

وی افزود: کشور ما از منظر اجرایی و تقنینی اگر با یک برنامه‌ریزی آگاهانه روبه رو شود، مشکلاتش حداقل خواهد شد؛ مدبرانه بودن و عملکرد صحیح می‌تواند خیلی از مشکلات را برطرف کند.

شریعتی کوهبنانی بیان کرد: فراکسیون زنان باید تشکیل شود و تقویت آن نیز مدنظر قرار بگیرد؛ به دلیل شیوع کرونا و محدود شدن ارتباطات، تاکنون سازماندهی و هماهنگی برای تشکیل فراکسیون زنان انجام نشده است؛ درست است که شبکه‌های مجازی و گفتمان‌های تلفنی انجام می‌شود اما ساز و کارهای این چنینی مستلزم آغاز به کار مجلس است.

نماینده حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دوره‌های هفتم و هشتم مجلس ادامه داد: مطمئناً انتخاب هیئت رئیسه مجلس با تفاهم و همدلی و همراهی همه نمایندگان به ویژه کسانی که کاندیدا هستند و شرایط حضور در هیئت رئیسه را دارند، انجام خواهد شد. ما از این جهت هیچ گونه نگرانی نداریم چون اختلاف و دو دسته‌گی بین منتخبان وجود نخواهد داشت و هیئت رئیسه در زمان مناسب آغاز به کار خواهد کرد.

وی درباره کاندیداتوری خود برای هیئت رئیسه نیز گفت: به دلیل سوابق کاری من و حضور در کمیسیون اجتماعی و فرهنگی در ادوار گذشته، کاندیداتوری هیئت رئیسه به من پیشنهاد شده است انشالله با حضور تمامی نمایندگان و در زمان مقتضی این موضوعات بررسی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: