کد خبر: ۸۵۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
تعداد بازدید: ۲۲۲
باشگاه نیس رسما اعلام کرد که بند فسخ موسی واگه را پرداخت نخواهد کرد و او به بارسلونا باز می گردد.

باشگاه فرانسوی مدافع بارسلونا را پس فرستاد!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: باشگاه نیس رسما اعلام کرد که بند فسخ موسی واگه را پرداخت نخواهد کرد و او به بارسلونا باز می گردد.

موسی واگه مدافع راست سنگالی که مورد توجه کیکه سین قرار نداشت، زمستان گذشته راهی نیس فرانسه شد. قرارداد او قرضی با بند خرید 10 میلیون یورویی بود.

واگه سال گذشته برای تیم دوم بارسا بازی می کرد ولی از تابستان 2019 وارد فهرست تیم اول شد. او مورد توجه ارنستو والورده قرار نداشت و کیکه ستین نیز با جدایی او موافقت کرد.

در واقع واگه در دوران ارنستو والوردهکمتر شانسی برای حضور در فهرست 18 نفره پیدا می کرد. سرجی روبرتو و سمدو انتخاب اول کادر فنی بارسا برای دفاع راست محسوب می شدند.

باشگاه نیس اما با انتشار بیانیه ای رسمی در وبسایت خود، خبر از بازگشت واگه به بارسلونا داد. باشگاه فرانسوی حاضر به پرداخت 10 میلیون یورو بند خرید این بازیکن نشد تا او به بارسا برگردد.

فصل 20-2019 فوتبال فرانسه هفته گذشته نیمه تمام ماند و واگه نتوانست ارزش هایش را به اثبات برساند. شرایط اقتصادی بد باشگاه ها پس از کرونا نیز مزید بر علت شد تا نیس از پرداخت بند خرید واگه منصرف شود.

بارسا واگه را دو سال پیش با 5 میلیون یورو جذب کرد و حالا باید به دنبال باشگاهی جدید برای او باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
0
0
ن
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: