کد خبر: ۸۵۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
تعداد بازدید: ۲۷۳
فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر لزوم همتاسازی و همتاپروری در نیروی هوایی ارتش گفت: با توجه به اهمیت مدیریت دانش در نیروی هوایی ارتش و اهمیت این نیرو در مناسبات نظامی، لازم است همه استادان و فرماندهان نیروی هوایی ارتش، نخبگان جوان را شناسایی کرده و از لحاظ دانش و مدیریت همتاسازی کنند.

تاکید امیر نصیرزاده بر لزوم همتاسازی در همه رده‌های نیروی هوایی ارتشبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مراسم فارغ التحصیلی دوره سی و نهم دانشجویان خلبانی با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان سعید فتاح فرمانده پایگاه شهید بابایی و جمعی از فرماندهان و مسئولین در پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان برگزار شد.

امیر سرتیپ نصیر زاده دراین مراسم ضمن قدردانی از فرماندهان، مسئولین و کارکنان زحمتکش این پایگاه در بخش های فنی و پروازی گفت: قطعا اگر تلاش شبانه روزی همکاران در بخش فنی برای آماده سازی هواپیما و تلاش های استاداند پروازی با وجود فرصت محدود در آموزش خلبانان جوان نبود، امر آموزش به نتیجه نمی رسید.

وی تامین رفاه، آسایش و معیشت کارکنان را از اصول مورد تاکید سلسله مراتب فرماندهی در ارتش دانست و افزود: انتظار فرماندهان و مسئولین از مدیران میانی این است که درک مشترکی بین سلسله مراتب فرماندهی وجود داشته و هرکس در جایگاه خود به فکر نیروی تحت امر خود باشد و مشکلات و دغدغه های آنها را بشنود و با بررسی لازم در راستای حل آنها تلاش کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه وجود زیر مجموعه به فرماندهان رده‌های مختلف هویت می‌بخشد ادامه داد: زیرمجموعه ها، سرمایه های اصلی نیروها هستند و با مراقبت از آنها و بالا بردن سطح آگاهی افراد در زمینه های ایمنی، حفاظتی، اعتقادی؛ می توان فرصتی برابر را برای همه آنها فراهم کنیم.

امیر سرتیپ نصیرزاده خاطر نشان کرد: استفاده از امکانات نوین آموزشی، گرفتارنشدن در باورها و مقررات سنتی و نوآوری و ابتکار از جمله مسائلی هستند که کیفیت کار آموزشی را بالا می‌برد و توصیه من به همه شما عزیزان این است که از لحظه‌ لحظه آموزش‌های خود بهره عملیاتی ببرید و از سرمایه های خود به نحو مفید، موثر و به جا استفاده کنید.

فرمانده نیروی هوایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بحث آموزش و پرورش نخبگان تصریح کرد: یکی از بحث هایی که معظم‌له به آن توجه ویژه دارند، بحث همتاپروری است. با توجه به اهمیت مدیریت دانش در نیروی هوایی ارتش و اهمیت این نیرو در مناسبات نظامی، لازم است همه استادان و فرماندهان نیروی هوایی ارتش، نخبگان جوان را شناسایی کرده و از لحاظ دانش و مدیریت، همتاسازی کنند و این موضوع امروز از نیازهای اساسی ما در نیروی هوایی ارتش است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: