کد خبر: ۸۵۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
تعداد بازدید: ۱۶۷
عملیات اجرایی فاز نخست مسکن ملی فرهنگیان که از روز جاری / ۱۵ اردیبهشت/ در ۱۱ استان کشور آغاز می‌شود، در استان زنجان به زمان بعدی موکول شد.

عملیات اجرایی مسکن ملی فرهنگیان زنجان به زمان دیگری موکول شدبه گزارش خبرداغ ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: پیشرفت کار در خصوص طرح ملی مسکن فرهنگیان در استان ضعیف است.

سعید شاهین‌فر تاکید کرد: آموزش و پرورش زمینی برای این طرح معرفی کرده که تغییر کاربری آن انجام شده است و باید متقاضیان را اعلام کرده و پیگیر موضوع باشند.
وی ادامه داد: در حال حاضر دیگر دستگاه‌های اجرایی و تعاونی‌هایی که در طرح ملی مسکن مشارکت دارند، پیگیر موضوع هستند.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: قطعه زمینی که آموزش و پرورش تامین کرده باید در کمیسیون ماده پنج طرح، بررسی و سپس تفاهم نامه منعقد شود.
شاهین‌فر تاکید کرد: پیگیری آموزش و پرورش در خصوص طرح ملی مسکن مطلوب نیست.
وی اظهار داشت: امروز عملیات اجرایی و کلنگ زنی مسکن در زنجان نداریم.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه‌داد: با توجه به اینکه تعداد فرهنگیان بیشتر است، تقاضا برای مسکن نیز افزایش خواهد داشت.


۲ هزار مترمربع زمین برای فرهنگیان تامین شده است
 رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: عملیات اجرایی مسکن ملی فرهنگیان در این استان در فاز بعدی انجام خواهد شد.
فضائل خاتمی افزود: عملیات اجرایی فاز نخست مسکن ملی فرهنگیان در ۱۰ استان‌ کشور آغاز می‌شود و در زنجان به فاز بعدی موکول شده است.
وی تاکید کرد: ثبت نام فرهنگیان در این طرح ملی ارتباطی به استان‌ها نداشته بلکه به صورت کشوری است و از استان زنجان سه هزار و ۲۰۰ فرهنگی متقاضی مسکن بودند.
رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: باید این تعداد ثبت نام شده ها توسط وزارت راه و شهرسازی پالایش و فرم جیم آنها بررسی شود.
خاتمی تاکید کرد: زمینی با بیش از ۲ هزار مترمربع برای طرح ملی مسکن فرهنگیان در زنجان واگذار شده است.
به گزارش ایرنا، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی روز یکشنبه خبر داد: نیازسنجی مسکن فرهنگیان در شهرها و استانهای مختلف انجام شده است و به نسبت تامین زمین در فاز نخست، فردا عملیات کلنگ‌زنی و اجرایی ١٧٠ هزار واحد انجام می‌شود.
محمودزاده توضیح داد: ساخت خانه برای فرهنگیان در ١١ استان تهران، فارس، خوزستان آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان، سمنان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و زنجان آغاز می‌شود.

​​​​​​

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: