کد خبر: ۸۵۰۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۳۱۵
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: ۱۷۰ هزار واحد مسکونی با همکاری وزارت مسکن و شهرسازی در سه سال آینده برای فرهنگیان ساخته می‌شود.

۱۷۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان ساخته می‌شودبه گزارش خبرداغ، علی الهیار ترکمن روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش درباره تامین مسکن فرهنگیان اظهار داشت: آموزش و پرورش با وزارت راه و شهرسازی تفاهم نامه ای برای ساخت مسکن منعقد کرده است.

وی افزود: آموزش و پرورش در راستای این تفاهم نامه پیگیری هایی انجام داده که بر این اساس ۱۳ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی برای  فرهنگیان چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونان راه و شهرسازی کلنگ خورد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: برای ساخت واحدهای فرهنگیان در استان های کشور مشغول مکان یابی هستیم تا ظرفیت های آموزش و پرورش و راه و شهرسازی در مناطق مختلف و شهرک سازی ها بکارگرفته شود.

الهیار ترکمن درباره اولویت تامین مسکن فرهنگیان عنوان کرد: یک آیین نامه برای اولویت بندی تامین مسکن فرهنگیان آماده شده است و زوج های فرهنگی، فرهنگیان با سابقه و ایثارگر در اولویت تامین مسکن قرار گرفته اند.

وی با تاکید بر اینکه تامین مسکن فرهنگیان و اولویت بندی این منازل به درستی توسط آموزش و پرورش مدیریت می شود، خاطرنشان کرد: تقاضای تمامی فرهنگیان در سامانه تامین مسکن ثبت و اولویت بندی ها انجام شده است، اما باز هم به مرور زمان فراخوان صادر می شود و اولویت بندی ها بر اساس مزیت افراد جا به جا نیز می شود.

حتما بخوانید:

پیشنهاد تبدیل رتبه‌بندی معلمان به قانون

ترکمن افزود: ممکن است فردی در مکانی مزیت خود را نیابد و درخواست جا به جایی داشته باشد که تمامی این موارد در فراخوان ها رفع می شود.

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش پیشتر اعلام کرده بود که سامانه مسکن فرهنگیان به آدرس www.maskan.medu.ir برای ثبت اصلاحیه تا ۲۰ اسفند ماه فعال بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: