کد خبر: ۸۵۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
تعداد بازدید: ۲۱۰
اونای امری سرمربی سابق پی اس جی پس از مدت ها در مورد شکست عجیب 6-1 تیمش در نوکمپ برابر بارسا صحبت کرد

امری: معجزه بارسا به لطف داور و بازیکن ما بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، هشت مارس 2017 بود که بارسلونا برای جبران شکست 4-0 بازی رفت مقابل پی اس جی، پای به نوکمپ گذاشت و با برتری معجزه آسای 6-1 توانست راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود.

خوشبین ترین هوادار بارسا هم تصور نمی کرد که تیم محبوبش به آن شکل و با گل دقیقه 96 سرجی روبرتو مجوز صعود را کسب کند. پس از بازی، بسیاری معتقد بودند که قضاوت دنیز آیتکین داور ترک تبار آلمانی در صعود بارسا نقش مهمی داشته است. عدم اعلام یک پنالتی برای پی اس جی و اعلام یک پنالتی مشکوک روی سوارز، در واقع سرنوشت بازی را تغییر داد.

 

اونای امری سرمربی وقت پی اس جی در مورد آن بازی تاریخی گفت:« اخیرا دوباره آن مسابقه را تماشا کردم. دقایق 50 تا 82 را. باید بگویم که داور بازی نقش اصلی را در شکست ما داشت و بدون او ما تیم صعودکننده بودیم.

وقتی 3-0 عقب بودیم، کاوانی یکی از گل ها را پاسخ داد و سپس یک فرصت تک به تک را خراب کرد. در ادامه، داور خطای مسلم روی دی ماریا را پنالتی نگرفت و کمی بعد، برخوردی عادی روی نیمار را بیرون محوطه خطا گرفت که به گل چهارم بارسا منجر شد. از همان جا دیگر نتوانستم بازی را تماشا کنم.

علاوه بر داور، یکی از بازیکنان ما که در طول هفته مصدوم بود نیز با بازی بسیار ضعیفش، کمک بزرگی به بارسا بود و بهتر بود او را تعویض می کردم. بدون شک، بدترین شب دوران مربیگری ام را تجربه کردم.»

نیمار:« از کار با او ذلت بردم. نیمار یک استعداد ذاتی درونش دارد که به لطف کار و تمرین و آموزش مربیان، توانسته آن را به خوبی پرورش دهد. بعد از مسی و رونالدو، او بهترین بازیکن دنیاست و نزدیک ترین جانشین برای آنها محسوب می شود. در تمرینات چیزهایی از او دیدم که هرگز ندیده بودم و حتی از نیمار درس هایی یاد گرفتم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: