کد خبر: ۸۵۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۵۰۷
رئیس هیات مدیره استقلال امروز پس از جلسه هیات مدیره پاسخ ابهامات اتفاقات استقلال را خواهد داد.

تهدید سرپرست سابق استقلال؛ با سند و مدرک پاسخ می‌دهم!به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، صبح امروز در یک رسانه ورزشی قراردادی از باشگاه استقلال با یک اسپانسر منتشر شده که در آن قید شده استقلال روزی ۴۰ میلیون به یک شرکت بابت جریمه پرداخت می‌کند که گفته می‌شود این اسپانسر زیرمجموعه اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره استقلال است.

وی در این باره اظهار داشت: این قرارداد زمان مدیریت فتحی در استقلال بسته شده است و تمام عدد و ارقامی که در آن نوشته شده اشتباه است. این زیرمجموعه برای استان تهران نیست و برای شهر یزد است و نمی‌دانم چرا آنهایی که این را منتشر کرده‌اند قبلش اطلاعات درست نگرفته‌اند.

خلیل‌زاده ادامه داد: امروز پس از جلسه هیات مدیره استقلال پاسخ بسیاری از ابهامات خبرنگاران را با اسناد و مدارک خواهم داد.

منبع خبر : خبرگزاری ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: