کد خبر: ۸۵۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۴۲۵
دو واحد صنعتی صادرات محور"کیان پترو سرویس سپهر کیش" و "ایتال ان جی گروپ کیش" در کیش گشایش یافت.

کیش جزیره پیشرو در صنعت و تولیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری مدیر عامل این سازمان، به همراه جمعی از معاونان، مسئولان و مدیران زیر مجموعه خود ضمن شرکت در مراسم گشایش دو واحد صنعتی جدید جزیره، از تولید کنندگان کیش تشکر کرد و با ابراز خرسندی از فعالیت مستمر واحد های تولیدی و صنعتی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نام گرفته است گفت: برخلاف گرفتاری هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا پیش آمده است، عزیزان ما در بخش صنعت و تولید، فعالیت خود را متوقف نکردند و حتی در ایام تعطیل نوروز با در نظر گرفتن تمامی پروتکل های بهداشتی به کار خود ادامه دادند که قطعا موجب رونق خواهد شد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه گشایش دو واحد صنعتی بسیار خوب و صادرات محور در جزیره کیش موجب خرسندی و امیدواری در سال جهش تولید است افزود: یکی از این دو واحد صنعتی با عنوان شرکت "کیان پترو سرویس سپهر کیش" در حوزه خدمات فنی و مهندسی نفت و حفاری و با سرمایه گذاری ارزی بالغ بر 16 میلیون دلار و مبلغ ریالی 20 میلیارد تومان، فعالیت خود را آغاز کرده است که خوشبختانه رقم قراردادهای منعقد شده برای فروش خدمات فنی مهندسی در حوزه نفت و گاز توسط این شرکت، بیش از هزینه های صورت گرفته است.

غلامحسین مظفری اظهار داشت:بخشی از تجهیزات شرکت "کیان پترو سرویس سپهر کیش" از خارج کشور وارد شده و بخشی نیز در حال تولید داخلی است تا روند پیشرفت را سرعت بخشد.

وی در ادامه عنوان کرد:واحد تولید لوازم آرایشی بهداشتی تحت عنوان "ایتال ان جی گروپ کیش" نیز که با همکاری و مشارکت یکی از برند های معروف اروپایی و سرمایه گذاری ارزی بالغ بر 750 هزار دلاری ( 55 میلیارد ریال) فعالیت خود را آغاز کرده است و به دلیل حضور سرمایه گذارخارجی در این طرح صنعتی، بستری مناسب برای صادرات محصولات خود دارد.

مظفری افزود: پیش بینی های این شرکت به گونه ای است که ظرف 6 ماه آینده با مشارکت سرمایه گذار و برند خارجی، مواد اولیه را در داخل کشور تولید کنند تا مانعی برای توسعه نداشته باشند و روند تولید محصولات تسهیل شود.

غلامحسین مظفری بیان داشت: با وجود محدودیت هایی که به لحاظ توسعه فضاهای صنعتی وجود دارد،ما در مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش اولویت های توسعه ای در دستور کار داریم و هر امکانی را در حد توان در راستای رونق تولید فراهم می کنیم؛ بنابر این تصمیم، شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی بهداشتی، دارویی و نفت و گاز از جمله اولویت های ما محسوب می شوند.

وی در ادامه استقرار شرکت های دانش بنیان را یکی از اتفاقات خوبی که در جزیره رخ خواهد داد برشمرد و گفت: در حال حاضر 33 شرکت دانش بنیان در کیش مستقر هستند و 170 شرکت متقاضی استقرار در جزیره داریم و در شرایط کنونی گزینش شرکت ها به گونه ای است که متقاضیانی که فعالیت آنها منجر به تولید محصول دانش بنیان شود در اولویت هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از راه اندازی شهرک فن آوری و تولید در جزیره، طبق برنامه ریزی های این سازمان م خبر داد و گفت: با راه اندازی این شهرک، شرکت های دانشبنیان مستقر در جزیره سامان دهی می شوند.

گفتنی است عدد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در شرکت آرایشی بهداشتی "ایتال ان جی گروپ کیش" 332 نفر و در شرکت "کیان پترو سرویس سپهر کیش" 56 نفر اعلام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: