کد خبر: ۸۵۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
تعداد بازدید: ۵۶۸
در صورت از سرگیری لیگ جزیره، لیورپول با کسب تنها دو پیروزی پس از 30 سال قهرمان لیگ خواهد شد.

نگرانی پلیس لیورپول از قهرمانی قرمز‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه:  دو ماه از تعطیلی لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا می گذرد و هنوز مشخص نیست که تکلیف 9 هفته پایانی چه خواهد شد.

لیورپول تا پیش از تعطیلی بازی ها دو پیروزی تا قهرمانی فاصله داشت. آنها از سال 1990 نتوانسته اند قهرمان لیگ شوند و دقیقا در زمانی که همه چیز برای قهرمانی شان مهیا بود، ویروس کرونا شبیخون زد.

 

گفته می شود از اوایل ژوئن، لیگ برتر دوباره شروع خواهد شد و از حالا پلیس لیورپول نگران این قضیه است؛ چرا که با قطعی شدن قهرمانی قرمزها، کنترل هواداران نیز دشوار خواهد بود.

قطعا ادامه بازی ها بدون تماشاگر خواهد بود ولی به سختی بتوان مانع از حضور هواداران در خیابان های اطراف ورزشگاه شد. با قطعی شدن قهرمانی، جشن های هواداران لیورپول در خیابان ها شروع خواهد شد و پلیس در صدد وضع قوانینی جدید برای جلوگیری از هر گونه تجمع هواداران لیورپول است.

به نقل از میرر،در روزهایی که فاصله گذاری اجتماعی یک اصل مهم برای کنترل شیوع کروناست، قهرمانی لیورپول و جشن های خیابانی هواداران این باشگاه می تواند خطر بزرگی محسوب شود. پلیس شهر لیورپول از حالا خود را مهیای چنان روزی می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: