کد خبر: ۸۵۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
تعداد بازدید: ۳۰۳
علی دهقان‌کیا، رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی گفت: احتمالا با مذاکرات صورت گرفته، وام‌های ضروری بازنشستگان تأمین اجتماعی در خردادماه پرداخت می‌شود.

جزئیات وام ضروری بازنشستگان تأمین اجتماعیبه گزارش خبرداغ، علی دهقان‌کیا رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی درباره جزئیات وام‌های ضروری بازنشستگان اظهار داشت: بازنشستگان کشوری هر ساله به میزان 5 میلیون تومان وام می‌گیرندو با توجه به اینکه تعداد آنها کم است 80 درصد بازنشستگان کشوری از این وام‌ها برخوردار می‌شوند.

وی بیان داشت: سازمان تأمین اجتماعی 3 میلیون و 300 هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر دارد که هر ساله به 40 هزار نفر وام 3 میلیون تومانی داده می‌شود.

وی گفت:‌با توجه به اینکه تعداد بازنشستگان تأمین اجتماعی زیاد است و درصد کمی از آنها هر ساله از این تسهیلات برخوردار می‌شوند، بنابراین در حال مذاکره هستیم که میزان وام و تعداد بازنشستگانی که از آن بهره‌مند می‌شوند را در سازمان تأمین اجتماعی افزایش دهیم.

وی بیان داشت: بر همین اساس در صورت توافق تعداد وام‌ها را از 40 هزار تا 400 هزار در سال جاری می رسانیم و به هر بازنشسته نیز ۳ تا ۴ میلیون تومان وام پرداخت خواهیم کرد.

دهقان‌کیا خاطرنشان کرد: با بانک رفاه و سازمان تأمین اجتماعی مذاکراتی از سوی کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی صورت گرفته است و احتمالاً در صورت وجود زیرساخت‌های لازم در خردادماه این وام‌ها به بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: