کد خبر: ۸۵۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۳۷۶
وزارت امور اقتصادی و دارایی با انتشار پوستری، فهرست سامانه های ارتباطی میان مردم و وزیر اقتصاد را اعلام کرد.

اعلام سامانه های ارتباطی میان مردم و وزیر اقتصادبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، وزارت اقتصاد سه سامانه را برای ارتباط میان مردم و وزیر اقتصاد معرفی کرده که شامل پورتال وزارتخانه به نشانیwww.mefa.gov.ir، سیستم تلفن گویا به شماره های ۳۳۹۶۷۱۰۰، ۳۹۹۰۲۲۱۰ و ۳۳۹۶۷۲۰۰ همچنین سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به نشانیwww.foia.iran.gov.ir است.
بر اساس این گزارش، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد از آمادگی دریافت پیام های مردمی در قالب های گزارش، شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تقاضای راهنمایی در حوزه های بانک، بیمه، گمرک، مالیات، بورس، خصوصی سازی، سرمایه گذاری خارجی، اموال تملیکی، حسابرسی، نظارت مالی، خزانه داری و... خبر داده و تاکید کرده است که کارشناسان این مرکز با شماره تلفن ۳۳۹۶۷۳۰۰ آماده پیگیری درخواست ها هستند.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: