کد خبر: ۸۴۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
تعداد بازدید: ۴۰۴
مدیرعامل بانک ملت در پیامی درگذشت ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن را در اثر ابتلا به بیماری کرونا، تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل بانک ملت به مناسبت درگذشت مدیرعامل بانک مسکنبه گزارش روابط عمومی بانک ملت، متن پیام دکتر محمد بیگدلی به شرح زیر است"

 

 

 

 


"انا لله و انا الیه راجعون"


خبر درگذشت دوست و همکار عزیزمان، مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی، مدیرعامل فقید بانک مسکن بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، ما را سخت متاثر و اندوهگین و نظام بانکی کشورمان را بار دیگر داغدار کرد.
مرحوم رحیمی انارکی، در طول سال های متمادی خدمت در بانک مسکن همواره منشاء اثرات خیر برای این بانک و در عین حال اقشار مختلف مردم بود و در این سال ها، مسوولیت پذیری، صداقت، دلسوزی و فعالیت همراه با مهر و محبت را سرلوحه کار خویش قرار داد.
بی تردید یاد و خاطره آن مدیر ارزنده، سال های سال در اذهان مردم و به ویژه دست اندرکاران نظام بانکی کشورمان جاودانه خواهد ماند.
ضمن تسلیت این مصیبت جانسوز به خانواده مرحوم رحیمی انارکی و همچنین همکاران این بزرگوار در بانک مسکن و آرزوی شکیبایی و صبر برای آنان، برای روح بلند آن مرحوم از خداوند متعال، مغفرت مسالت دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: