کد خبر: ۸۴۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
تعداد بازدید: ۴۳۳
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با شناسایی ۱۱۳۴ مورد جدید کروناویروس جدید در کشور، مجموع مبتلایان کووید۱۹ در کشور به ۸۹۳۲۸ نفر رسید.

وزارت بهداشت: ثبت ۱۱۳۴ مورد جدید ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور/ مجموع جانباختگان به ۵۶۵۰ نفر رسیددکتر جهانپور گفت: از دیروز تا امروز ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب جهانپور ضمن اشاره به کاهش موارد بستری این بیماری در کشور، افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۹۳۲۸ نفر رسید.

جهانپور همچنین با اشاره به روند کاهش موارد فوت ناشی از این بیماری در کشور، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶۵۰ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۶۸۱۹۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

به گفته جهانپور ۳۰۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تا کنون ۴۱۰ هزار و ۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جهانپور گفت: اگرچه بیماری در فاز مدیریت شده قرار دارد، اما برای اینکه این روند را در روزها و هفته‌های آتی ادامه دهیم، مسلما مستلزم رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی و به خصوص فاصله گذاری اجتماعی و تا حد امکان در خانه ماندن، است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: