کد خبر: ۸۴۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
تعداد بازدید: ۶۸۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تنها یک بازیکن را در لیست خروج این تیم قرار داده است.


خبر مهم نقل و انتقالاتی از پرسپولیس ؛ لیستی که لو رفتبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، یحیی گل محمدی پس از جلسه اخیر خود با هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره آنتونی استوکس تصمیم گیری نهایی کرد.

مهاجم پرحاشیه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی با قراردادی پنج ماهه به ارزش ۲۵۰ هزار دلار به این تیم پیوست پس از تنها ۶۵ دقیقه بازی کردن با پیراهن این تیم اقدام به ترک تمرینات پرسپولیس کرد.

استوکس پس از بازی شارجه امارات و پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا خواهان مرخصی دوروزه از گل محمدی شد اما هرگز به تهران بازنگشت تا خودش را به باشگاه معرفی کند.

مهاجم ایرلندی سرخپوشان از تعطیلی لیگ برتر بابت شیوع ویروس کرونا نیز نهایت سوء استفاده را کرد تا نیامدن به تهران را تقصیر این موضوع بیندازد.

اکنون بخوانید: 

احتمال جدایی فوق ستاره استقلال در تابستان

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که تا هفته گذشته از قراردادن اسم او در لیست مازاد سرخ ها پرهیز داشت پس از مواجهه با نامه جدید وکیل وی مبنی بر درخواست دریافت ۲۰ هزار دلار دیگر از این باشگاه، اقدام به قراردادن اسم او در لیست خروج کرد.

گل محمدی امروز در گفتگوی خود هم اعلام کرد که پرسپولیس از بین دو، سه گزینه چاره ای به جز انتخاب استوکس نداشته و این بازیکن از کیفیت فنی روزهای حضورش در تراکتور دور بوده است.

سرمربی پرسپولیس همچنین عنوان کرد که به بازیکنان خود برای فصل بعد هم نیاز دارد و به جز استوکس فعلا بازیکنی در لیست مازاد نیست.

منبع خبر : جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: