کد خبر: ۸۴۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
تعداد بازدید: ۴۱۷
ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت گفت: بیش از ۵۰ درصد موارد بستری بیماران مبتلا به کرونا کاهش یافته است. او با بیان اینکه غفلت فردی همه را در معرض ابتلا قرار می‌دهد، بیان کرد: مردم حتی المقدور به شعار در خانه بمانیم و کاهش تردد‌های غیرضرور پایبند باشند.

حریرچی: آمار نزولی‌ست، اما در خانه بمانید/ هرگونه غفلت فردی هم فرد و هم خانواده او را در معرض مرگ و میر قرار می‌دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت گفت: بیش از ۵۰ درصد موارد بستری بیماران مبتلا به کرونا کاهش یافته است. او با بیان اینکه غفلت فردی همه را در معرض ابتلا قرار می‌دهد، بیان کرد: مردم حتی المقدور به شعار در خانه بمانیم و کاهش تردد‌های غیرضرور پایبند باشند.

او افزود: در اکثر استان‌های کشور سیر ابتلا به کرونا نزولی است.

حریرچی ادامه داد: هرگونه غفلت فردی هم فرد و هم خانواده او را در معرض مرگ و میر قرار می‌دهد.

حریرچی تاکید کرد: تا کشف دارو علیه کرونا ۲ الی ۳ طغیان بیماری در سال آینده خواهیم داشت.

معاون کل وزارت بهداشت تصریح کرد: قبل از واقعه کرونا روزانه به صورت متوسط دو میلیون و سیصد و پنجاه هزار بار مراجعه به مراکز پزشکی وجود داشتاما اکنون این مراجعات بهداشتی درمانی کاهش پیدا کرده است.

او تصریح کرد: هرگونه تعویق در انجام واکسیناسیون مشکالات غیر قابل جبرانی را همراه دارد.

معاون کل وزارت بهداشت با تاکیذ براینکه مردم اهدای خون را فراموش نکنند، گفت: از افراد بهبود یافته تقاضا میشود برای اهدا پلاسما به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: